2012. január 11., szerda

Jóállapotú,nagykijelzős SZOBABICIKLI 1Ftról Sopron - Jelenlegi ára: 1 Ft

A szobabicikli teljesen jó állapotban van.
1 hibája van, hogy a pulzusmérő nem működik rajta, én nem jártam utána, hogy mi lehet a baja, hozzáértőnek lehet sikerül megcsinálni.
A kijelzője kicsiben méri a sebességet, a megtett távolságot, az időt, a kalóriát, ezek fokozatosan láthatóak is a képernyőn, de kb. 5 másodpercenként ez nagyban is megjelenik rajta, váltakozva mutatja az adatokat.
Ha beütjük, hogy mennyi időt szeretnénk "dolgozni rajta", akkor ezt visszaszámolja és csipogással jelzi, ha vége az edzésnek.
Ugyanígy meg lehet rajta adni, hogy hány kmt szeretnénk megtenni, vagy hány kalóriát elégetni és akkor ezeket számolja vissza.
Remek gép, én nagyon meg voltam elégedve vele.
De jelenleg sok a munkám, így inkább abban izzadok.
Jól jár vele, aki megveszi.
A márkája Energetics Ct 780
Az eleje úgy van kialakítva, hogy könnyen megbillenthető és csúztatható a gép, így nem kell cipelni. Én viszont a postára nem tudom eljuttatni, így futárszolgálattal tdom csak elvitetni, vagy személyesen átadni.
Futárszolgálatot még soha nem vettem igénybe, így nem ismerem őket, de úgy kalkuláltam kb 3. 000Ft lenne a szállítás.
ha valaki tud jobb ötletet és olcsóbbat, az nyugodtan jelezheti, megpróbálok utánanézni.


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-01-19 20:00
. Jóállapotú,nagykijelzős SZOBABICIKLI 1Ftról Sopron - Jelenlegi ára: 1 Ft

Fontos